Харесвате ли този стил?

Master bedroom | Be inspired by an Edwardian family home with an industrial vibe | House tour | PHOTO GALLERY | Livingetc | Housetohome.co.uk
source
Някои го наричат индустриален, други може би еклектичен, но на мен най-много ми харесва определението Rough Luxe. Харесва ми съчетанието на удобство и небрежна елегантност, но не и за сметка на качеството. Грубите повърхности са съчетани с елементи с изискан дизайн, а всички те са отлично координирани. Още примери за интериорен дизайн в този стил можете да намерите в една от последните ми публикации - Another example of rough luxe design, както и още идеи за прилагане на този стил в блога ми Trendoffice.

Ето още малко вдъхновение :)
thedecorista:

beautiful greige…so so beautiful.
source

Les Fermes de Marie
Случайно е, че примерите се оказаха само спални. Ето една интересна трапезария:
source
Rough Luxe всъщност е тенденция,  която се появи преди няколко години и за която разказвам в статията ми в Капитал LIGHT. Тази тенденция се оказа много устойчива - вероятно заради свободата на комбиниране на различни елементи и оригиналността, която се постига при съчетанието им с вкус и умение. Ако и вие я харесвате и имате желание да я последвате във вашия интериор, с удоволствие бих ви помогнала!freeemail2

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis








***