Две кухни - коя избирате?


Едната е в така наречения 'рустикален' стил - грозна дума за стил, който най-често създава повече уют от най-елегантния дизайнерски интериор. Другата е модерна кухня със скъпи и много качествени материали.
Кухнята по-горе е направена от естествени, но повечето стари материали и такива, спасени от изхвърляне - гофриран метален лист, стари парчета дърво, грубо обработен каменен плот, циментен под. Но всичко е подбрано и съчетано така, че създава топъл домашен уют, чар и не на последно място - удобство.
Кухнята долу има шкафове от черешово дърво, висящ стъклен плот, поставен в единия си край в осветена отвътре колона от оникс, мраморен кухненски плот и мрамор на стената над него.
Снимките са от Kitchens.com.







Луксът си има своите предимства и почитатели, но очаквам повече да са тези, които ще изберат кухнята от повторно използвани материали.
Ако искате още идеи за кухни, които не са толкова крайно различни по стил, но всяка от тях има своите несъмнени качества, потърсете в етикет 'кухни' вдясно или посетете другия ми блог - Trendoffice.
Възможно е да намерите полезни идеи и в някои от моите проекти и реализирани вече кухни на клиенти.
Ще се радвам да видя и коментарите ви.

4 comments:

Лизи said...

Няма спор - луксозната кухня е за предпочитане, ако можеш да си я позволиш!

Нели said...

Аз пък съм "ЗА" кухнята от повторно използвани материали :)
Лесно е да правиш нещата от нови материали, повече фантазия се иска да вдъхнеш на една вехтория нов живот и накрая решението да изглежда пшо-уютно от "стъклената" кухня :)

trendoffice said...

Да, така е, но само ако е наистина по-уютна, а не депресираща с показни услия да бъдеш 'еко', а тази наистина е!

Аника said...

На мен първата кухня наистина ми се вижда по-уютна, изобщо не ми изглежда вехта. Втората е в стил "bar & dinner" и ми създава асоциация за хотел/бар/офис, а не за дом.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis








***