„Както съпругата ми, така и приятелките й, си купуват по една сериозна и скъпа чанта, след което си купуват 3-4 тениски от Zara и един панталон, който носят цял сезон. По същия начин е и в сферата на интериорния дизайн - хората си купуват само едно скъпо нещо, а останалите мебели си ги пазаруват от веригата Ikea", казва Матео Монтедземоло, вицепрезидент на групата Ballantyne, пред Corriere magazine, пише Blitz.bg.
Интересно - какво тогава да правим ние тук след като нямаме ИКЕА?
Като интериорен дизайнер аз също бих ви предложила да не се отказвате от поне един предмет за дома, за който си мечтаете, а високата му цена да компенсирате с по-малко разходи за други неща, които не са от толкова важно значение за вас. Какво мислите?
Кризата доведе до много интересни решения и предложения от дизайнерите, защото по принцип нашата роля е да решаваме проблеми. Ето едно много просто и оригинално предложение на BabaAkcja - лампата Sophia има абажур с множество дупчици, където можете да окачвате обиците си. Така се решават две задачи: осигурявате си осветление с безплатна декорация и едновремено с това обеците ви са винаги под ръка. Или можем да използваме традициите на нашите баби, но в модерен вариант.
Според много автори с помощта на дизайнерите американците ще излязат от кризата.
В този блог има още примери за оригинални решения в интериора, които не изизскват големи инвестиции. Готова съм да публикувам и други идеи и мнения. Очаквам коментарите ви, защото това е тема, която вероятно още дълго време ще бъде актуална.
Още по темата за дизайна и кризата можете да прочетете и в тази моя стататия в Капитал Лайт.
No comments:
Post a Comment