Баня на годината

Банята е нашето малко място у дома, където се скриваме, за да се възстановим от тежкия ден и където се подготвяме за успешното му начало. Но то съвсем не е маловажно - напротив, заема все по-значителна роля в интериора. Затова е хубаво, че го има конкурса Баня на годината. Защото точно банята е тест за качествата на интериорния дизайнер.
За мен беше удоволствие да разгледам подробно всички участващи проекти и да бъда част от журито на това десето юбилейно издание. За съжаление не всички от тези проекти, които аз намирам за най-добри, получиха награди. Затова ми се иска тук да ги покажа:

ПАВЛИН БЕНКОВ И МИРЯНА ДИМИТРОВА

ЕКСПОЗЕ, МОЯТА ЛИЧНА ИДЕАЛНА БАНЯ, категория МОДЕН ДИЗАЙНЕР – ИВОН


Харесва ми използването на най-новата тенденция за баня отворен тип, но с напълно отделени функции и възможност за изолиране на тоалетната. Всеки от детайлите е добре обмислен и координиран с вкус, съществува стилово единство между всички елементи на интериора. Може би защото няма много блясък, а минималистичният стил е показан с програма, която не показва много ясно детайлите, този проект не получи заслужената, според мен, оценка.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ShareThis








***